Η νέα ανερχόμενη τάση στα e-shop και η σχετικά «άγνωστη» σημαντική επιδότηση.
Σε μια οικονομία που αλλάζει διαρκώς και με αδιάκοπες προκλήσεις σε όλα τα επίπεδα, καλούμαστε να προσαρμοζόμαστε σε δεδομένα επιχειρηματικής δραστηριότητας τα οποία μπορεί να συγκεντρώνουν σημαντικά πλεονεκτήματα αλλά και απαιτούν κάποια ειδική γνώση σχετικά με τη λογιστική και φοροτεχνική υποστήριξη.
Η ζήτηση για τη δημιουργία e-shops από τις μικρές επιχειρήσεις δεκαπλασιάστηκε μετά την εκδήλωση της πανδημίας Covid-19 και την καραντίνα όπως αναφέρονται στον τύπο, ενώ σύμφωνα με τον Σ.Ε.Β. ο τζίρος των πωλήσεων κατά την περίοδο του lockdown εξαπλασιάστηκε κατά μέσο όρο στα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.
Επιπλέον σύμφωνα πάλι με τον Σ.Ε.Β., το λιανικό εμπόριο στην ψηφιακή εποχή αποτελείται από το τρίπτυχο: διασυνδεδεμένοι πελάτες, έξυπνο κατάστημα και διασυνδεδεμένη εφοδιαστική αλυσίδα. Στο κέντρο των δραστηριοτήτων παραμένει η εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Το λιανικό εμπόριο 360ο διευρύνει τις πωλήσεις πέρα από το φυσικό κατάστημα, αφορά μια νέα ομάδα καταναλωτών (τους διασυνδεδεμένους καταναλωτές), δημιουργεί όμως την ανάγκη αυξημένης διαφάνειας και φερεγγυότητας στην εξυπηρέτηση. Εμπειρία εξυπηρέτησης πλέον δεν είναι μόνο η χαμηλή τιμή ή η ποιότητα των προϊόντων. Ο ψηφιακός καταναλωτής αναζητά επίσης ορθή ενημέρωση για τους όρους της συναλλαγής. Οι αναλύσεις του Παρατηρητηρίου Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Σ.Ε.Β. δείχνουν ότι το 54% των πελατών προχωράει σε αγορά μόνο αφού λάβει αυτή την ενημέρωση.
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που μπορεί κάποιος να γνωρίσει μεγάλη επιτυχία. Όπως σε όλες τις περιπτώσεις απαιτεί μεθοδικότητα, επιμονή και επαγγελματισμό. Στο internet αν κάποιος περιηγηθεί μπορεί να βρει πολλές επιλογές σε προϊόντα ή υπηρεσίες για την ικανοποίηση των αναγκών του. Έτσι, εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι η μετάβαση από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί σημαντικό βήμα για την επιχείρηση αν θέλει να παραμείνει κοντά στο καταναλωτικό της κοινό. Τέλος, η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος επιφέρει μόνο θετικά αποτελέσματα στην επιχείρηση και το κυριότερο άμεσο αποτέλεσμα αυτού είναι η στήριξη ή αύξηση του επιπέδου των πωλήσεων.
Θέλεις να δημιουργήσεις ή να αναβαθμίσεις το υπάρχον e-shop της επιχείρησης σου;
Τότε δες εδώ τον τρόπο: https://bit.ly/3svQMhk .